از خودم....

For You

I hate people like me, See all+Benim gibi insanlardan nefret, tüm bak...

از خودم....

سلام دوستان گلم

امیدوارم حالتون خوب باشه

من الان مشهدم

برای سلامتی و موفقیت همتون دعا می کنم و از خدا می خوام خوشبخت شید

بچه ها می خوام اینجا از داداش گلم logaft تشکر کنم بابت اون پست زیباش

داداش گلم تو خیلی خوبو مهربونی همیشه دوستت دارم

خب بزارید از این چند روز براتون بگم:

اول اینکه این ماه دوتا سفر رفتیم و من تونستم کلی خوش بگذرونم و حداقل از این اتفاقایی که گذشت یه حال نسبتا خوبی پیدا کنم!!!!!!!!!!!! بــــی خیال


این منم قبل از سفر

حالا بعد از سفر

 

ما رفتیم شمال و مشهد.که هنوزم مشهد هستیم

واقعا بازگشایی مدارس بعد از تابستون یه ضد حال گندس

لااقل واسه منکه اینطور بوده!!!پ

دیگه حرفی ندارم جز اینکه ....

دوستتون دارم


http://www.meebo.com/rooms

نظرات شما عزیزان:

shahin.hi
ساعت14:34---11 آبان 1390
سلام جیگر
فاطی جون چه خفرا ؟
دیگه به من سر نمیزنی ؟
راستی فاطه فول آلبوم کل خواننده هارو گذاشتم، آهنگای جدید رو سریع میزارم، عکس جدید گذاشتم و آلبوم مجید خراطها رو گذاشته بودم ورداشتم چون میخواد مجاز بده بیرون.
در ضمن یه نگاهی به بازدید هامم بکن

منتظرتما


غريبه ديروز،اشناي امروز،از ياد رفته فردا هايت.
ساعت14:34---21 مهر 1390
داداش جون هات رو از ما بيشتر دوست داري ديگه.باااااااااااااااااااااااا

logaft
ساعت13:49---6 مهر 1390
سلام آبجیه گلم، چطوری؟؟؟؟
آبجی جون میدونم مدرسه ها وا شده دیگه سرت شلوغه؛ اما بالاخره...
هروفت بیکار شدی بیا وبم چندتا آپ جدید و توپ دارم!!!!
بدو که تا تو نظر نذاری پست، پست نمیشه!!!!!
هروقت این نظرو خوندی بدو بیا!!!!


تنها
ساعت0:37---31 شهريور 1390
ديوارها هرچند بي شباهتند به شانه هایت

اما وقت گريستن

جای خالییت راپر مي كنند...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ برچسب:,

] [ 10:29 ] [ FaTeMeH ]

[ ]